Tuan/ Puan,
KAJIAN KEBERKESANAN PERKHIDMATAN JANM NEGERI/ CAWANGAN TAHUN 2019
Adalah dimaklumkan bahawa BPOPP sedang mengumpul maklum balas bagi pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan daripada Jabatan Akauntan Negara Malaysia (JANM) Negeri dan Cawangan melalui Kajian Keberkesanan Perkhidmatan Tahun 2019 melalui link seperti berikut:
Kajian Keberkesanan Perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan Tahun 2019: https://forms.gle/HQXe8wbEqhtK8KRL6
Sehubungan dengan itu, PTJ/ Pejabat Pemungut/ Pusat Gaji/ Pusat Terimaan di bawah Pejabat Perakaunan JANM Negeri Sabah adalah dijemput untuk menjawab Kajian Keberkesanan ini. Kajian ini bertujuan untuk mengetahui tahap keberkesanan perkhidmatan JANM Negeri/ Cawangan dan Bahagian Akaun Kementerian Kewangan (BA MOF) serta cadangan penambahbaikan yang bersesuaian untuk dilaksanakan bagi meningkatkan tahap perkhidmatan. Kajian ini bermula 8 Oktober 2019 (Selasa) sehingga 8 November 2019 (Jumaat).
Kerjasama daripada pihak tuan/ puan amatlah kami hargai dan didahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih.
Sekian.
Jabatan Akauntan Negara Malaysia
Negeri Sabah
088-324 800